kirppu

Alla inlägg under november 2013

Av Sandra Salminen - 25 november 2013 22:07

Hej jag har fått lite frågor på kik men de är utav min kompis som ville at jag skulle göra ett inlägg och svara på frågorna :)
1:favorit parfym! alltså jag har bara en men jag gillar inte den för att de luktar så starkt så jag får ont i huvudet/migrän så jag kan inte andvända den men en av mina syskon har en från HM sweet rose den brukar jag ta :)

2:hur många länder har du varit i vilka?      jag har varit i jätte många länder inom brottningen då men i Finland/sverige de e vant så dom borde inte jag behöva säga men jag har vart i Estland,Thailand,Bulgarien,Tyskland,danmark,belgie
n, kommer inte ihåg alla men iaf dom minns jag så hoppas det räcker


3:favorit färg!   jag tror det är blå och rosa blå går att andvända till typ allt och rosa de e liksom en färg jag gillar men jag skulle inte kunna gå runt i liksom bara rosa det går inte men en tröja går men inte byxor t.ex

4:hur många dagar i veckan tränar du ? jag tränar Brottning Måndag,Tisdag,Onsdag och Torsdag fredag rider jag och joggar ;) lördag/söndag rider jag eller så vilar jag eller så har jag faktiskt någon tävling :)

5:hur många hästar har du haft? 5 tror jag. Belinda,Lolipop,Terry och nu har jag Fenja och Rás :)

6:vilka är dina favorit häst/ponny raser ? jag tror det är Islandshäst,Shetlands ponny , fjording och stor häst t.ex varm blod :)

7:vad gör du om 10 år tror du ? om tio år är jag 22 då kommer jag antagligen Brottas eller vara en vetrinär(stavning)

8:vilken dag fyller du år? jag fyller den 7 maj :) alltså hon vet när jag fyller år men hon vet att ni inte vet så då tog hon det som en fråga :)

9:hur lång e du? jag är ungefär 150cm :)


10:sminkar du dig till skolan? ja jag sminkar mig till skolan men jag använder bara maskara och ögonbryns penna jag fyller i mina ögon bryn slänger på en maskara sen så är jag klar liksom jag orkar inte liksom anstränga mig jag är liksom jätte trött på morgonen jag sover alltid för länge jag ska vakna 07:00 men vaknar ist 07:30 så då har jag 45 min när jag kan ha ungefär en timme på mig :)

men det här var mina svar på mina 10 frågor så vi hörs i nästa inlägg hejdå :* #snuttegullungepussgurkebeib <3 <3 <3 <3 :*  älskar er :* <3

Av Sandra Salminen - 25 november 2013 22:05

hej nu tänkte jag faktiskt ha en frågestund ni kan skriva till mig på kik om ni har mig på kik elr i kommentarerna så får vi se när jag har tid att svara på dom.. puss älskar er :*

Av Sandra Salminen - 22 november 2013 10:48

Heej nu ska vi åka till Estland och fira en 60åring ehm så vi ska åka snart hem ifrån så jag kommer skriva mer senare i bilen ... slänger in en random bild

Av Sandra Salminen - 22 november 2013 09:57

Ida och jag

Av Sandra Salminen - 21 november 2013 17:34

Hej nu ska jag på brottar träning. Med Ida-Emilia alltså en av mina bästa kompisar :* men vi tkr de ska bli roligt :) kommer bilder.. nästa inlägg på oss :) och sen kommer det ett inlägg om hur det är o brottas o sånt :)

Av Sandra Salminen - 21 november 2013 15:57

Hej nu har jag precis kommit hem från skolan imorgon har vi prov i so och sen så ska jag t Estland #woopwoop Så snart ska jag träna sen dax för att packa men kan inte skriva mer hejdå ;*

Av Sandra Salminen - 21 november 2013 08:38

Hej nu är jag här i skolan och om en kvaft börjar vi vi har haft SO hela veckan nästa vecka har vi hela veckan NO asså det här är tråkigt :'(

Av Sandra Salminen - 20 november 2013 19:54

Hej nu har jag fixat så jag får en header min syster Veronica ska hjälpamig med det så vi ska ta lite bilder o så hörs snart igen hejdå ??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards