kirppu

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Sandra Salminen - 6 januari 2014 00:35

varför!?

jag fick en fråga på ask idag.. de stog så här:


får jag knulla din mamma?
asså vad har hänt med världens människor asså gissa om man blir arg asså jag ska vara en förebild nu men måste säga sanningen så de inte kmr en massa rykten om att jag e falsk för nu säger jag sanningen och ni får veta mitt svar:
fuck your self! men jag tänkte skriva:

shut the fuck up.. gå knulla din egen mamma fasst många tror att jag har ADHD asså jag får liknade utbrott men jag har inte de.. så snälla ta mej för den jag e och om du inte klarar de så dra åt helvete tar bara emot dom äkta så ni bara vet..

asså de finns en massa haters på min skola som hatar mig har hört dom snacka skit om mig tillomed de e då mina utbrott kommer nör man hör sin kompis"har tappat kontakten med hen nu men aja" säga till sin kompis att jag snackar skit om .... personen asså att jag snackar skti om en av mina närmaste men de har man inte gjort så shut your self if you doesn't took me for then I am..

nu försvann jag lite från ämnet men aja de var de här inlägget skriver mera senare idag för ska sova nu kl. är 00:48 nu när jag skriver så hejdå älskar er goda pözz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards